Förlåt för oregelbunden uppdatering här, men ska på riktigt försöka att uppdatera så ofta jag kan nu när det blir sommarlov. För nu är det sommarlov igen. Eller imorgon är det. Efter avslutningen. Så mycket tankar och känslor som snurrar i huvudet just nu. Jag sa ju att ni skulle få ett inlägg om skolavslutningen, och här är det. 
 
Vår skola går ifrån förskoleklass (nollan) tills sexan, och nu ska vi sluta där för nu går vi ut sexan. I snart åtta år har vi gått på samma skola. Så många glada och lyckliga minnen kommer upp när jag tänker på tiden vi har haft, men även ledsna minnen. 
 
I förskolan kommer jag ihåg nu när mamma berättar i efterhand att jag inte mådde alls bra, tänker inte gå in på detalj men efter ett tag blev det helt klart bättre. 
 
När vi började i 3:an började vi i 3F och jag har gått med ungefär samma personer i snart fem år. Det är en lång tid om man tänker efter. Vissa har slutat men de flesta har stannat kvar. Samma sak med lärare.
 
Åh, vad jag kommer att sakna vår fina lilla skola hihi. Kommer verkligen att titta tillbaka på denna tid som en lycklig tid även om det har varit nedgångar. Igår och idag när alla lärare höll tal, åh det var så gulligt! Blir så varm i hjärtat, på riktigt. Nu börjar ett nytt kapitel, med ny skola, ny klass och nya lärare, men jag kommer aldrig att glömma vår klass & skola. Åh, bästa 6C, älskar er och kommer att sakna er så mycket.
 
mitt hår igår från skolavslutnings lunchen lärarna höll i. kommer absolut att uppdatera med flera inlägg imorgon, stay tuned!

Kommentera

Publiceras ej